afvallen

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

elmali

afvallen

Bericht door elmali » ma 12 nov 2018, 10:12

Hallo allemaal,

Na mijn laatste chemo in juli ben ik inclusief de 2 kg die ik tijdens de chemo ben aangekomen, 4 kg afgevallen. Ik had een tn tumor. Moet ik mij nu zorgen maken? Ik volg geen dieet. Wel ga ik 1 x per week naar fysio.

Groetjes

kitty

Re: afvallen

Bericht door kitty » ma 12 nov 2018, 14:15

Dat is niet zo makkelijk te zeggen maar ik zou het even met je arts bespreken als ik jou was!

Dees
Beheerder

Bericht door Dees » ma 12 nov 2018, 19:14

Ik vind het niet zorgelijk. Hoe voel je je verder?
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

elmali

Bericht door elmali » di 13 nov 2018, 10:28

Ik voel me meestal wel goed alleen wat vage klachten. Ik noem dat PHPD ;) (pijntje hier pijntje daar). Maar dat heeft iedereen boven de 60 jaar. Gebeurt het vaker dat vrouwen zomaar afvallen na de behandeling? Ik lees dat iedereen daar heel veel moeite voor moet doen.

Dees
Beheerder

Bericht door Dees » di 13 nov 2018, 15:01

Ik vind 4 kilo niet zo zorgelijk. Dat kan ook heel goed met vocht, afname van spierkracht etc te maken hebben. Pijntje hier en pijntje daar vind ik ook niet zorgelijk. Probeer vooral gezond te eten en voldoende te bewegen en weer spiermassa op te bouwen !
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Gesloten

Terug naar “November 2018”