haar kleuren

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

rosje

haar kleuren

Bericht door rosje » zo 26 jun 2016, 10:37

De hoofdhuidkoeling heeft bij mij goed gewerkt, ben daar heel blij mee. Tijdens de AC is het haar wel meer uitgevallen maar er zijn geen kale plekken en een pruik/muts is niet nodig. Nu ben ik al een paar weken bezig met de wekelijkse Taxol, ook dat gaat goed. Heel graag zou ik een kleurtje aan mijn haar willen geven, mijn kapper zegt dat dat moet kunnen met een milde haarkleuring maar op het internet lees ik zoveel wisselende adviezen. Is er iemand met ervaring? Heb je het gekleurd toen je nog bezig was met kuren of hoe lang heb je gewacht na de kuren?
Ben benieuwd naar verhalen.........
groet,
Rosje

Dees
Beheerder

Re: haar kleuren

Bericht door Dees » zo 26 jun 2016, 11:54

Hoi Rosje, wat fijn dat de hoofdhuidcooling goed gewerkt heeft. Ik heb mijn haar zelf gekleurd toen ik nog maar heel kort haar had, eerst rood en later héél blond en dat is het al jaren (ook om de kale plekken op mijn hoofd te verdoezelen).

Ik ga eens rondvragen !
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Loesjekus

Bericht door Loesjekus » zo 26 jun 2016, 19:05

Hallo Rosje, je kan eigenlijk direct na je kuur je haar kleuren, maar dan wel na je laatste kuur...
Groetjes marloes

Elisad

Bericht door Elisad » zo 26 jun 2016, 19:58

Ik heb 22-1 mijn laatste chemo gehad en op 10-3 zijn mijn haren voor het eerst geblondeerd en dat is zonder problemen gelukt.

Janneke

Bericht door Janneke » ma 27 jun 2016, 11:51

Maar volgens mij is Rosje toch nog bezig met chemo? Dan zou ik nog niet de haren verven. Zou nu even voorzichtig doen en nog niet kleuren terwijl je met taxol bezig bent. Succes!

rosje

Bericht door rosje » wo 29 jun 2016, 08:45

bedankt voor jullie reacties dames!

Gesloten

Terug naar “Juni 2016”