uitslag mammaprint

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

Dees
Beheerder

Re: uitslag mammaprint

Bericht door Dees » di 29 okt 2013, 20:50

Hoi Orange,
Ah..... ik snap zo goed dat je baalt.....

Er kan altijd een goede reden zijn waarom je arts niet terugbelt. Misschien wilde hij eerst eens wat mensen raadplegen. Misschien heeft hij met de Mammaprint weinig ervaring. Je kunt sowieso een second opinion aanvragen, bijvoorbeeld bij Antonie van Leeuwenhoekziekenhuis. Dat betekent dat een ander team nog eens meedenkt met je behandeling. Die behandeling zou je dan uiteindelijk best in je huidige ziekenhuis kunnen krijgen.

Jij was toch ook drager van het HNPCC-gen? Het is niet voor de hand liggend dat het ermee te maken heeft, maar tóch zou ik wel graag willen dat ze dat meenemen in alle beslissingen.

Take care !!
Ik hoop dat je vannacht goed slaapt. Morgen belt ie vást !!
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Orange

Bericht door Orange » di 29 okt 2013, 21:52

21.25 uur. Telefoon.
De oncoloog. Hij had niemand te pakken kunnen krijgen en beloofde morgen vroeg weer te bellen.
Kijk, nu weet ik waarom hij niet belde.
Ik heb hem wel meteen verteld dat ik me nogal overrompeld voelde door zijn opmerking misschien geen chemo.
Hij beloofde het morgen telefonisch nog een keer met me te bespreken.
Ja, nu kan ik weer slapen, denk ik...
Jullie allemaal heel erg bedankt voor de steun en opmerkingen! :grin:

Orange

Bericht door Orange » wo 30 okt 2013, 16:38

De oncoloog belde, ik krijg chemo en ik start woensdg as.
Eerst een port a cath plaatsen en daarna de chemo.
De oncoloog zei: ik wil nog graag een afspraak met jullie. De laatste was wel erg rommelig. Ik denk dat we alles nog eens goed door moeten spreken :lol:
Wie had hem dat nu ook al weer ingefluisterd????

Groeten en een fijne avond.

Orange

O ja, ik ben erg opgelucht!

Dees
Beheerder

Bericht door Dees » wo 30 okt 2013, 17:07

Hoi Orange, wat ontzettend fijn om te horen. Ik kan me ook wel voorstellen dat soms dingen heel anders lopen dan artsen willen. Ze maken lange dagen en zijn voor veel zaken afhankelijk van anderen. Goed om te horen dat je chemo krijgt, ondanks dat je liever had gehad dat dat niet nodig was geweest. Goed ook dat er meteen een port-a-cath geplaatst wordt. Zorg je dat die zo ver mogelijk uit het decolletée geplaatst wordt? Dat is wel zo fijn voor later !!
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Gesloten

Terug naar “Oktober 2013”