Hallo,
Eerder deze week kreeg ik te horen dat onder de behandeling van Taxol, mijn metastasen in lever en botten licht zijn toegenomen. Ik kreeg 7x Taxol toegediend, met na de 2e kuur een pauze van 2 weken wegens maag/darminfectie.
Hoe groot is de kans dat een volgende chemolijn wel goed aanslaat? Iemand een hoopvol verhaal?
Ik zit echt een beetje in de put, van september tot nu heeft elke lijn die geprobeerd is, gefaald.
Voor Xeloda had ik een dpd-deficientie, werd niet verdragen. Onder 60% Xeloda terug toename.
In januari in Bylieve-studie gestapt, behandeling met Alpelisib (pick3ca) met Fulvestrant. 2 keer ernstige allergische reactie op de Alpelisib, veel pauzeren en na 2 maanden veel meer niet dan wel Alpelisib behandeling stopgezet, toename op scan.
In april op Taxol gezet, maar scan toont lichte toename na 9 weken.
Aangemeld voor Destiny-studie (weinig her2 gevoelig), leverbiopsie leverde te weinig tumorweefsel op. Geweigerd voor studie.
Daarop aangemeld voor Tropics-studie, momenteel in afwachting van goedkeuring.
De arts liet vallen dat zijn lijstje aan mogelijkheden niet meer lang is, ben daar echt van geschrokken, zit echt in de put momenteel. Zeker omdat ik voor de xeloda maar 1 lijn geprobeerd heb (letrozole met palbociclib). Maar hij beweert dat de overblijvende anti-hormonale middelen weinig kunnen betekenen voor mij, dat ze in de lijn van Fulvestrant liggen.
Falende behandelingen, wat nu?
ModeratorsCOLON Team, Angela, Sanne, Superuser
-
- BerichtenCOLON 12
- GeregistreerdCOLON Wo 11 Jul 2018, 21:05
- Dees
- Beheerder
- BerichtenCOLON 2748
- GeregistreerdCOLON Di 15 Mei 2012, 09:27
Re: Falende behandelingen, wat nu?
Oh K84..... wat een schrik en stress en wat ontzettend balen.... Waar word je behandeld? Ik weet te weinig over je hele casus om mee te kunnen denken. Mail je mij info@borstkankervragen.nl?
Soms is er echt niks meer, maar soms blijkt de tumor over uitzonderlijke eigenschappen te beschikken waar je wel iets mee kunt.
Soms is er echt niks meer, maar soms blijkt de tumor over uitzonderlijke eigenschappen te beschikken waar je wel iets mee kunt.
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com
-
- BerichtenCOLON 12
- GeregistreerdCOLON Wo 11 Jul 2018, 21:05
Hoi Dees,
ik heb je de info gestuurd.
Groetjes Kristel
ik heb je de info gestuurd.
Groetjes Kristel
- Dees
- Beheerder
- BerichtenCOLON 2748
- GeregistreerdCOLON Di 15 Mei 2012, 09:27
Mail terug ontvangen?
Groeten, Dees