jagend hart? zenuwen?

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

jagend hart? zenuwen?

Berichtdoor iram » wo 27 jun 2012, 08:02

Ik heb al geruime tijd last van een soort hart kloppingen. Gewoon als ik rustig zit of lig, niks bijzonders, dan voel ik een heel raar gevoel door mijn lijf trekken. Een soort zenuwen. Kan het niet heel goed omschrijven. Wat zou dit kunnen zijn?
iram

Re: jagend hart? zenuwen?

Berichtdoor Dees » wo 27 jun 2012, 10:55

iram schreef:Ik heb al geruime tijd last van een soort hart kloppingen. Gewoon als ik rustig zit of lig, niks bijzonders, dan voel ik een heel raar gevoel door mijn lijf trekken. Een soort zenuwen. Kan het niet heel goed omschrijven. Wat zou dit kunnen zijn?

Beste Iram, het kan vanalles zijn, maar misschien is het goed om je bloed eens te laten onderzoeken. Misschien zou het door een verstoorde schildklierfunctie kunnen komen. Maar... het kan ook iets anders zijn.

(ik moet ook wel een beetje denken aan de situatie die ik heb gehad, waarin mijn lijf continue in een overlevingsstand bleef staan, alsof mijn adrenaline daar continue hoog door bleef, maar..... daar vertel ik je pas over als je weet dat er helemaal niks uit je bloedonderzoek komt)
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com
Dees
Beheerder

Keer terug naar Juni 2012