keuze amputatie of borstbesparend

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne, Team, Superuser, Angela, Sanne

Re: keuze amputatie of borstbesparend

Berichtdoor LindaVB » vr 30 maart 2018, 08:45

Ik vind het zelf altijd prettig om een update te lezen van iemands vraag, dus vandaar dat ik nog even de uitkomst van het overleg met de artsen doorgeef. Helaas was een keuze niet meer aan de orde, omdat de tumor weer gegroeid is tijdens de Taxolfase, zelfs weer terug naar de originele grootte met een aanzienlijk gebied eromheen dat ook verdacht is, meer dan 5 cm totaal. Ook een okselkliertoilet is hun inziens nu zeker noodzakelijk, de klieren kleuren nog wel aan op de MRI. Gezien de ontwikkelingen ben ik ook liever safe than sorry, hoe vervelend de gevolgen misschien ook kunnen zijn. Ik wil jullie heel hartelijk danken voor het meedenken en de kritische houding, want daardoor heb ik nu wel goed uitgelegd gekregen waarom het in mijn geval wel nodig is.
LindaVB

Berichtdoor Fraz01 » vr 30 maart 2018, 09:38

Hoi Linda,

Dank je voor je terugkoppeling. Duidelijk lijkt mij en goed dat het je nu duidelijk is uitgelegd waarom het helaas bij jou toch allemaal noodzakelijk is. Ik wens je heel veel sterkte!

Groetjes

Fraz
Fraz01

Berichtdoor Dees » vr 30 maart 2018, 17:21

He getver, dat is echt naar. Hebben ze je nog carboplatinum bij de taxol gegeven? Ik vermoed van niet (en ik denk dat ik het niet genoemd heb, omdat alles al klaar was). Ga je nu nog extra chemo krijgen met carboplatinum? Zelf zou ik in elk geval naar het Antoni van Leeuwenhoekziekenhuis in Amsterdam gaan....
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com
Dees
Beheerder

Vorige

Keer terug naar Maart 2018