Diep flap, goede ervaringen

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne, Team, Superuser, Angela, Sanne

Re: Diep flap, goede ervaringen

Berichtdoor peep » ma 26 maart 2018, 17:43

Dank! Ik ben inmiddels goed op de weg terug. Zelfs alweer wat aan het werk in mijn nieuwe baan waar ik veel energie van krijg. Maar alles nog altijd heel voorzichtig want de ontsteking is nog niet helemaal weg. Volgende week dinsdag heb ik een gesprek over de reconstructie. Mochten er nog andere goede adressen zijn voor een Diep flap hoor ik dat nog steeds graag. Of een tip voor een vergelijkingssite waarop ik kan zien hoe vaak de operatie wordt uitgevoerd. Ik kan daar zelf niets over vinden.
Dank alvast.
peep

Berichtdoor Anet » ma 26 maart 2018, 18:27

Hoi Peep, fijn dat het goed met je gaat! Ik ben in 2016 geopereerd door dr Zonnevylle en zijn team, dubbele diep. De operatie is heel goed verlopen en ik heb helemaal geen complicaties gehad. Ik kan deze chirurg dus alleen maar van harte aanbevelen! Succes met alles!
Anet

Berichtdoor peep » di 27 maart 2018, 06:16

Dag Annet, wat fijn om te horen! Ik maak er ook uit op dat je blij bent ket het resultaat. Hoe lang moest je in het ziekenhuis blijven? En wat was je totale hetsteltijd?
peep

Berichtdoor Anet » wo 28 maart 2018, 10:30

Ik heb 6 dagen in het ziekenhuis gelegen, dat was wel pittig omdat ik pas de vijfde dag uit bed mocht en tot die tijd op mijn rug moest liggen. Het herstel thuis ging best snel. Je mag 6 weken niet veel doen. De buikwond gaf het meeste last, maar na een paar weken kon ik in principe alles weer.
Anet

Berichtdoor Kitty » wo 28 maart 2018, 13:51

ben je tevreden over het resultaat anet?
Kitty

Vorige

Keer terug naar Maart 2018