Dank Dees....

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne, Team, Superuser, Angela, Sanne

Dank Dees....

Berichtdoor Elizabeth » do 08 maart 2018, 11:17

Dag Dees,

Sinds november '14 heb ik jouw ( en je andere prof. ondersteuners) site bezocht en me gesteund en gesterkt gevoeld dankzij jouw inzet, je meedenken, je compassie. Nu, een aantal jaren merk ik dat ik meer en meer mijn 'gewone' wereld in wil stappen. Natuurlijk wordt het nooit meer 'gewoon', maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel....
Je 'lepel' theorie, je open, praktische en 'evidence based' houding waren altijd juist en correct. Nooit het gevoel gekregen tijdens je hulp/ antwoorden op mijn vragen dat ik moest 'zwemmen' in het 'drabbige water' van vele meningen om mij heen en op het internet.
Heldere houvast - en als er geen houvast was, dan wel je 'mentale arm' om me heen - was fijn.
Ik ga dus je site minder bezoeken. 'Op mijn eigen benen staan' ;)
Mocht het toch weer nodig zijn, komt de borstkanker ( of uitzaaiingen) toch terug weet ik het.
Je hebt me gewezen op de juiste sites, je gaf me de routes die er toe doen, ik weet waar ik moet zijn...Ik blijf me op de hoogte houden van wat er qua ontwikkelingen gaande is. (en ja, evidence based!)

Mocht het zo zijn en jouw site is ( dan) nog aktief: neem ik (naast mijn aanspreekpunt in A. Monro) weer contact met je op. Je bent vertrouwenwekkend. Je hebt mij goed gedaan.
Dees, dánk voor álles!
Hartelijke groeten, Elizabeth
Elizabeth

Re: Dank Dees....

Berichtdoor Dees » do 08 maart 2018, 15:44

Hé Elizabeth,
Wat een lief bericht zeg. Laten we afspreken dat je NIET terugkomt met uitzaaiingen, gewoon omdat je die niet krijgt. Je mag altijd even langskomen, gewoon uit nieuwsgierigheid. Kijk maar.

Ik wens jou alle goeds !!

Afbeelding
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com
Dees
Beheerder

Keer terug naar Maart 2018