Pijn aan mijn borst

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

Lieze

Pijn aan mijn borst

Bericht door Lieze » vr 02 feb 2018, 21:48

Hoi,
Ik ben bijna 5 jaar geleden preventief geopereerd. Ik heb nu al een week of 6 pijn aan de binnenkant van mijn linkerborst als ik erop druk. Langs de prothese eigenlijk. Kan dat littekenweefsel zijn? Wat ineens is gaan irriteren oid? Ik heb dit nooit eerder gevoeld en rechts heb ik het ook niet. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik wil binnenkort maar wel even langs de poli als het niet overgaat, maar ik ben benieuwd of iemand dit misschien herkent? Ik hoor het graag.

Dees
Beheerder

Re: Pijn aan mijn borst

Bericht door Dees » zo 04 feb 2018, 17:58

Hoi Lieze, ik heb een andere reconstructie gehad, dus kan het uit ervaring niet goed zeggen. Ik weet wel dat ik soms ineens allerlei vage klachten krijg. Dan prikt en steekt het en dat gaat eigenlijk ook altijd weer over. Of er een verklaring is voor jouw pijn en of je er gerust op kunt zijn dat ook dat over gaat, durf ik niet te zeggen.

Sterkte !
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Lieze

Re: Pijn aan mijn borst

Bericht door Lieze » zo 04 feb 2018, 22:15

Hoi Dees,

Dankje voor je reactie. Af en toe vage dingen herken ik ook wel. Dat komt en gaat inderdaad. Dit lijkt anders. Ik kijk het nog even aan en anders toch een bezoekje aan de poli..

Gesloten

Terug naar “Februari 2018”