Diep Flap door Hamdi?

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

Diep Flap door Hamdi?

Berichtdoor claudialina » ma 02 jan 2017, 16:24

Dag Dees (of collega),

Ik heb borstkanker, er is een borst geamputeerd en de bestraling is ook achter de rug. Nu begin ik aan een Diep Flap te denken. Omdat ik van meerdere kanten hoorde dat dr Hamdi zo goed is en ik meen dat jij dor hem geopereerd bent, vraag ik me af of je weet of hij zelf nog opereert, en zo ja, waar dan?

Met vr groeten, Claudialina
claudialina

Re: Diep Flap door Hamdi?

Berichtdoor Dees » do 05 jan 2017, 15:16

Beste Claudialina,
Professor Hamdi werkt sinds een aantal jaren in UZ Brussel en in het Edith Cavell, ook in Brussel. Als je door hem geopereerd wilt worden en je wilt dat vergoed hebben door de zorgverzekering, dan moet je verzekeraar een contract hebben met deze ziekenhuizen. Als je een restitutieverzekering hebt, kennen ze je een bedrag toe en de operatiekosten moeten daar dan onder blijven. Soms kiezen zorgverzekeraars codes met een lage vergoeding en dan kan het zijn dat je het daarmee niet redt.

Normaal gesproken wordt na bestraling geadviseerd om een jaar te wachten. Als je nu nog een jaar moet wachten, dan zou je in december 2017 over kunnen stappen naar de zorgverzekering die dan het best geschikt is voor borstreconstructies in Brussel.

Kun je hiermee vooruit?
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com
Dees
Beheerder

Re: Diep Flap door Hamdi?

Berichtdoor claudialina » do 05 jan 2017, 17:22

Prima tip, dank!
claudialina

Keer terug naar Januari 2017