Borstontsteking 50 jarige en vervolgonderzoek

Moderators: Sanne, Team, Superuser, Angela

Carolina

Re: Borstontsteking 50 jarige en vervolgonderzoek

Bericht door Carolina » ma 22 aug 2016, 16:11

Hallo Red,

Ik heb mee gedaan aan de Dense trail. De uitnodiging volgde na het bevolkingsonderzoek. Bij mij waren geen verstoringen zichtbaar op de mammografie maar wel zeer dicht borstweefsel. Hierdoor kreeg ik een uitnodiging voor de Dense(=dichtheid) studie. Misschien voor jou ook een manier om via deze weg een MRI verwijzing te krijgen?
Ik wens je sterkte en wijsheid.
Groet, Carolina

Dees
Beheerder

Re: Borstontsteking 50 jarige en vervolgonderzoek

Bericht door Dees » di 23 aug 2016, 10:12

Fraz1 schreef:De energieke vrouwenacademie raden vooral thermografie aan als alternatief.

Zie de uitzending van radar over dit onderwerp http://radar.avrotros.nl/uitzendingen/g ... rmografie/

Ik heb de rest van de energieke vrouwenacademie site niet gelezen maar dit geeft mij niet echt vertrouwen in hun adviezen en meningen.
Uit die uitzending komt vooral naar voren dat thermografie niet voldoet als screeningsmethode.
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Gesloten

Terug naar “Augustus 2016”