Bloedverlies

Moderators: Angela, Sanne, Team, Superuser

Jeske

Bloedverlies

Bericht door Jeske » di 12 jul 2016, 11:10

Hallo,

Ik heb helaas uitgezaaide borstkanker voor de tweede keer in de klieren in de hals en mediastinum. Ik krijg hiervoor paclitaxel, trastuzumap en pertuzumap.
Ik ben al 4 jaar in de overgang. En nu gister ineens bij plassen menstruatie achtige kramp en spoortje bloedverlies. Kan dit van de taxol komen of door de immuuntherapie?
Het is weer over maar maak me een beetje zorgen. De chemo slaat heel goed aan overigens alle voelbare klieren zijn verdwenen

Gebruikersavatar
Dees
Beheerder
Berichten: 4816
Lid geworden op: di 15 mei 2012, 08:27

Re: Bloedverlies

Bericht door Dees » di 12 jul 2016, 11:58

Hoi Jeske,
Lastig te zeggen wat het zou kunnen zijn. Afhankelijk van je leeftijd zou je uit de overgang kunnen komen, maar wie weet werd het bloedverlies veroorzaakt door een niersteentje ofzo. Ik zou het zeker even melden.
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Gesloten

Terug naar “Juli 2016”