tamoxifen

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

engeltje

tamoxifen

Bericht door engeltje » ma 28 sep 2015, 11:52

Hoe kan ik erachter komen hoeveel tamoxifen mijn overlevingskansen vergroot? Ik overweeg definitief te stoppen

engeltje

Re: tamoxifen

Bericht door engeltje » ma 28 sep 2015, 15:34

op de mri voor de chemo
lymfeklier van 2,5 cm in lengte axillair. Pathologische massa lateraal rechter mamma met sprieterige uitlopers. in het rechter kwadrant meer curveliniare aankleurende lesies, mogelijk dcis. het betreft een gebied groter dan 4 cm.

pathologisch onderzoek na chemo:
type invasieve Tumor : infiltrerend ductaal cardinoom nos
afmeting dominante tumor 0,9 cm ( na chemo)
graad 2
angioinvasie : dubieus

oestrogeen recepror positief 100%
progesteron receptor positief 10 %
her2immunohistochemie dubieus ( score 2+)
her2 negatief

1 okselklier met macrometastase van 2,0 mm na chemo

Dees
Beheerder

Bericht door Dees » ma 28 sep 2015, 20:01

Hoi Engeltje, hoe oud ben je? Hoezo was angio-invasie dubieus? Ik ga het woensdag even uitrekenen. PR negatief is qua prognose alweer ongunstiger dan als ER en PR positief zijn...
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Engeltje

Bericht door Engeltje » ma 28 sep 2015, 20:03

Dees, mijn naam was al in gebruik dus kon niet inloggen met mijn eigen naam. t is joyce van Aba. Ik was 36

Engeltje,

Bericht door Engeltje, » ma 28 sep 2015, 20:05

Ik weet niet waarom het dubieus wws, ik heb het overgetypt van mijn dossier. Ik heb t ook niet eerder gehoord in een gesprek. Toevallig had ik mijn dossier hier omdat ikmdat aan de plastische chirurg moet geven.

Gesloten

Terug naar “September 2015”