Alternatieve behandelwijze ipv chemotherapie

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

Alternatieve behandelwijze ipv chemotherapie

Berichtdoor mila2012 » zo 16 aug 2015, 21:06

goedendag,

Ik zou graag in contact willen komen met vrouwen die niet voor reguliere behandeling met chemotherapie hebben gekozen. Ik ben mij aan het verdiepen in de mogelijkheden. Bij mij is borstkanker geconstateerd, op dit moment wil ik niet te veel ingaan op mijn situatie en de reden dat ik naar alternatieven zoek. Alvast bedankt, ik hoop dat er iemand is die hier ervaring mee heeft
mvg
mila2012

Re: Alternatieve behandelwijze ipv chemotherapie

Berichtdoor amsterdam » ma 17 aug 2015, 11:32

Ik denk niet dat je echt geholpen zal worden hier. Alternatieve geneeswijzen worden zonder pardon met de hand weggewuifd terwijl chemotherapien worden opgehemeld. Je krijgt niet eens de kans om je zin af te maken. Het lijkt wel alsof de farmaceutische industrie het voor het zeggen heeft in de wereld Alles wat daartegen indruist wordt met de grond gelijk gemaakt. Totaal geen respect. Dictatuur in mijn ogen.
amsterdam

Re: Alternatieve behandelwijze ipv chemotherapie

Berichtdoor Dees » ma 17 aug 2015, 12:34

Beste Amsterdam, je plaatst bij voortduren reacties onder een andere naam. Deze laatste posting is respectloos.

Informatie over alternatieve therapie, daarvoor moet je niet bij ons zijn. We staan er niet achter. Daar zijn we heel duidelijk in. Het staat iedereen vrij om informatie te zoeken of lotgenoten te zoeken, maar dus niet bij ons.

Hierbij willen we deze discussie graag sluiten.
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com
Dees
Beheerder

Keer terug naar Augustus 2015