Hechtingen na Diep Flap

Moderators: Angela, Sanne, Team, Superuser

Keetje

Hechtingen na Diep Flap

Bericht door Keetje » do 14 mei 2015, 21:09

Hallo,

Ik heb 4 weken geleden een dubbelzijdige diepflap operatie gehad. De PC heeft 2 weken na de operatie de hechtingen dwars over mijn nieuwe borsten 'afgemaakt' (het controlegaatje dicht gemaakt) met onderhuidse hechtingen. Ik vind deze hechtingen er zo lelijk uitzien. Hij zei al het ziet er gek uit, maar het wordt alleen maar beter. De hechting ziet er nu uit als een ingetrokken mond van een tandeloos vrouwtje...
Het resultaat is niet zo mooi als ik had verwacht, hoewel ik veel vertrouwen in mijn PC heb, hij heeft al zeer veel Diep flaps gedaan, ben ik toch even op zoek naar bevestiging dat het inderdaad mooier wordt na verloop van tijd. Hopelijk kan iemand me dat geven.

Dees
Beheerder

Re: Hechtingen na Diep Flap

Bericht door Dees » za 16 mei 2015, 11:27

Hoi Keetje, ik kan niet precies volgen wat je beschrijft. Ik heb wel een borstreconstructie met buikweefsel en een borstreconstructie met bilweefsel gehad en bij elkaar zo'n 2 meter litteken. Ik dacht, dat komt nooit meer goed, maar met de tijd verdwijnen de oneffenheden en worden de littekens roze.

Ik denk dus wel dat het goed komt en zou dat nou na verloop van tijd echt niet zo zijn, dan kun je altijd nog een correctie overwegen.

Nu goed uitrusten en je wonden de tijd geven om goed te genezen. Dat komt het resultaat ten goede.
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Gesloten

Terug naar “Mei 2015”