Wint Borstkankervragen de Breast Friend Award? Stem!

Moderators: Angela, Sanne, Team, Superuser

Dees
Beheerder

Wint Borstkankervragen de Breast Friend Award? Stem!

Bericht door Dees » wo 10 sep 2014, 19:55

Claudia heeft http://www.borstkankervragen.nl genomineerd voor de Breast Friend Award. Daar zijn we heel trots op. De jury heeft uit 22 inzendingen http://www.borstkankervragen.nl gekozen als één van de drie finalisten.

Nu mag het publiek gaan stemmen en beslissen.

Stem je ook? Dat kan hier.

Als we winnen krijgen we 5000 euro. Met dat geld willen we de zoekfunctie verbeteren, de vindbaarheid in Google verhogen en de site een beetje mooier maken.

De site is zonder budget opgezet, met steun van Harry Zomer, die de site host, en de registratiekosten betalen we gewoon uit eigen zak. Borstkankervragen bestaat inmiddels al wel meer dan 2 jaar en er zijn al meer dan 1100 vragen beantwoord !!
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

anietje72

Re: Wint Borstkankervragen de Breast Friend Award? Stem!

Bericht door anietje72 » wo 10 sep 2014, 21:38

Natuurlijk gedaan. Jullie verdienen het. :grin:

Gast

Bericht door Gast » do 11 sep 2014, 12:53

Gestemd!

Nou snap ik pas dat ik jullie toen niet kon vinden.. jullie bestonden nog niet!

Dees, ergens gelezen dat jij ook naar congressen etc. wil gaan, maar aangezien alles uit eigen zak betaald moet worden..
zou een gedeelte van die 5000 euro ook heel welkom zijn toch! Zo hebben wij ook altijd het laatste nieuws en info over deze
rotziekte!

Ik hoop dat het gaat lukken, meer dan verdiend!

Dees
Beheerder

Bericht door Dees » do 11 sep 2014, 19:35

Hoi Gast, ik ga eind september naar de ESMO. Ik heb daarvoor via Pink Ribbon sponsoring gekregen van Novartis en voor de rest ben ik door meer dan 60 mensen gecrowdfunded. Ik volg ook altijd de congressen via Twitter. Dat is erg leuk en interessant en ik kan vragen stellen aan de daar aanwezige (vaak Amerikaanse) artsen, die ook gewoon antwoord geven.

Borstkankervragen.nl is opgericht in mei 2012. We hadden een idee en 48 uur later hadden we een site (oa geinspireerd door Hans van der Slikke, destijds gynaecoloog in de VU, die ooit een vergelijkbare site had op het gebied van gynaecologie, obstetrie en fertiliteit).

We hebben de site gemaakt zonder budget. Hostcorrect biedt de hosting gratis aan als sponsoring en de registratiekosten betalen we gewoon uit eigen zak.

We vinden eigenlijk dat projecten zo moeten starten, kleinschalig met beperkt budget en pas als het werkt zou er meer geld aan besteed moeten worden. We kennen helaas héél veel projecten waar héél veel geld in zit, die totaal geflopt zijn. Zónde geld.....
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Claudia

Bericht door Claudia » vr 12 sep 2014, 20:32

Ik ben toch zo benieuwd of borstkankervragen.nl de winnaar gaat worden. Van alle kanten krijg ik positieve berichten en ik hoor dat er veel gestemd wordt! Jammer dat we niet weten op welke plaats borstkankervragen.nl nu staat. Daarom is elke stem hard nodig om er voor te zorgen dat borstkankervragen.nl als eerste eindigt. Ze hebben dit echt verdiend! :grin: :grin: :grin:

roosje

Bericht door roosje » za 13 sep 2014, 10:17

Hallo Dees. natuurlijk heb ik op jullie gestemd. ;)

deze site is zo verhelderend en je kunt er met alle vragen terecht.

Monique66nl

Bericht door Monique66nl » za 13 sep 2014, 11:47

Natuurlijk gaat mijn stem naar borstkankervragen.nl. Mijn man en kinderen stemmen ook. :grin:

Paulien

Bericht door Paulien » zo 14 sep 2014, 14:46

Hallo Dees,

Jullie verdienen deze Award.
Het voelt inderdaad als vrienden voor mij waar ik met al mijn vragen terecht kan over het BRCA-1 gen.
Het vertrouwen om de vragen (en al mijn filosofische uitspraken) kwijt te kunnen is erg belangrijk voor mij en dat kan ik hier.

In duidelijke begrijpbare taal krijg ik telkens een goede uitleg. Enorm bedankt en ga zo door.

Als we in ons eigen hart en onze geest vertrouwen ontwikkelen in ons mens-zijn, dan ontwikkelen we automatisch vertrouwen in anderen.

Deze heilige wereld, waarin alles compleet, fris en levendig is, is geen plek buiten onszelf.

Het is hier en nu.

.

Dees
Beheerder

Bericht door Dees » zo 14 sep 2014, 18:21

Zúlke lieve woorden, hier en in de Persoonlijke berichtjes, dat doet me goed ! Dank !!
Groeten, Dees

Gesloten

Terug naar “September 2014”