Herstart Tamoxifen

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

Herstart Tamoxifen

Berichtdoor Marjolijn » zo 23 feb 2014, 14:02

Hoi allemaal,

Wegens toenemende pijnklachten (spieren en gewrichten) ben ik in overleg met mijn oncoloog 5 weken gestopt met de Tamoxifen.
Helaas merkte ik weinig verschil, behalve dan dat ik me wel minder stijf voelde.
Om deze reden én omdat mijn botdichtheid te laag was ben ik niet overgestapt op een andere hormoontherapie (Anastrozol), maar toch weer begonnen met de Tamoxifen.
Zo'n twee dagen na de herstart kreeg ik echter hele hevige pijn in mijn spieren en gewrichten, alsof ik een hele zware griep te pakken heb. Het is zo erg dat ik alleen nog maar op de bank kan hangen. Zowel bewegen als liggen is niet prettig. Ik voel me er ziek en doodmoe van...
Mijn vraag is: Kan deze heftige pijn een reactie zijn op de herstart van de Tamoxifen?
En gaat het minder worden?

Groetjes,
Marjolijn
Marjolijn
 



Re: Herstart Tamoxifen

Berichtdoor Dees » wo 26 feb 2014, 20:24

Hoi Marjolijn, ik durf het écht niet te zeggen. Misschien heb je nu ineens griep of zijn de klachten toch al weer minder. Ik hoop het in elk geval.
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com
Avatar gebruiker
Dees
Beheerder
 
Berichten: 4589
Geregistreerd: di 15 mei 2012, 08:27



Keer terug naar Februari 2014

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten