diepflap na keizersnee??

Moderators: Sanne, Team, Superuser, Angela

Jeanette

diepflap na keizersnee??

Bericht door Jeanette » za 26 okt 2013, 18:21

Ik lees hier http://www.plastischechirurgietiel.nl/a ... diep-flap/ dat een diepflap niet mogelijk is als je al een buikoperatie hebt ondergaan.

Ik heb 4x de keizersnee gehad. :(

Potverdorie wat een domper dit!!! Is er nog hoop voor mij? Ik weet dat het ook elders geoogst kan worden... maar tuurlijk wil ik het liefst van mijn buik... Heeft het nog wel zin dat ik naar een pc ga?

groetjes,
Jeanette

Dees
Beheerder

Re: diepflap na keizersnee??

Bericht door Dees » za 26 okt 2013, 20:08

Beste Jeanette, deze informatie is echt onjuist. Voor borstreconstructie wordt er een CT-onderzoek van de buikvaten gemaakt. Ze maken dan als het ware een landkaart van de vaten en kunnen zo zien welke er geschikt zijn om te gebruiken om het buikweefsel aan het vat bij de borst vast te maken.

Ik heb Ziekenhuis Tiel hier een tweet over gestuurd.
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Jeanette

Re: diepflap na keizersnee??

Bericht door Jeanette » za 26 okt 2013, 20:35

Hartstikke bedankt. Scheelt weer een paar dagen piekeren!!

Goed dat je het ziekenhuis getweet hebt. Ik was al bijna afgehaakt. Ik kan me voorstellen dat ik daarin niet de enige ben. Het ligt allemaal zó gevoelig!! Je wilt jezelf beschermen tegen teleurstelling.

Gesloten

Terug naar “Oktober 2013”