200e gebruiker!!!

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

ItsHennie

Re: 200e gebruiker!!!

Bericht door ItsHennie » do 22 nov 2012, 17:09

Helemaal super, ik haal mijn info alleen via dit forum. Ben zo blij dat ik al snel na de diagnose borstkanker in juli j.l. dit forum ontdekte via een twitterberichtje van Dees. Heb ondertussen mijn vragen via dit forum kunnen stellen en de professionele en snelle antwoorden hebben mij in deze onrustige tijden toch wat rust kunnen brengen.
Afgelopen week heeft Dees mijn pathologisch rapport ook voor me kunnen vertalen in gewone mensentaal en van daaruit mij een rapport gestuurd van Adjuvant online. Echt zo fijn!! Bewondering en respect voor jullie!

Hennie

Truida

Bericht door Truida » do 22 nov 2012, 17:10

Zeker, wat een goed initiatief. Veel kennis van zaker hier en snelle reacties. Top!!!!

Dees
Beheerder

Bericht door Dees » do 22 nov 2012, 19:25

Lieve woorden....... poeh.... dat komt binnen.......

P.s. Hennie, het was met hulp van Sanne hoor, de vertaling van je PA-rapport
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

ItsHennie

Bericht door ItsHennie » do 22 nov 2012, 20:10

Uiteraard, jullie doen het met elkaar. Ook Sanne heel erg bedankt!

amelsa

Bericht door amelsa » vr 23 nov 2012, 20:47

pas geleden deze site ontdekt,super vind hier zoveel info...bedankt mensen voor de tijd die jullie erin steken,om ons te helpen!! super bedankt...

Eddy

Bericht door Eddy » za 24 nov 2012, 11:12

Ook ik wil graag nog even zeggen hoe blij ik ben met dit forum. Ik ben al een tijdje bezig met het verhaal BK (vanaf 2007) en nu voor het eerst actief op een forum omdat dit forum zo laagdrempelig is, er veel kennis en ervaring is en de gedrevenheid van Sanne en Dees volgens mij niet geëvenaard kunnen worden.
Dank meiden, voor jullie inzet om helderheid en transparantie te verkrijgen in ingewikkelde en moeilijk te regelen zorg.

Lieve groet,
Eddy

Ariane

Bericht door Ariane » za 24 nov 2012, 13:58

Wat een lieve reacties allemaal!!

Gesloten

Terug naar “November 2012”