werkhervatting

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

werkhervatting

Berichtdoor justine » za 28 jul 2012, 16:54

Inmiddels ben ik aan het reïntegreren, ik vraag me af; heb ik ook recht op vakantie?
Dan een wat ingewikkeldere vraag; ik werk als invaller ivm mijn kinderen, als ze wat ouder zijn wil ik graag meer werken.
wat nou als dat door vermoeidheidsklachten oid tgv de chemo niet gaat lukken? ( even zwart scenario) ik ga er niet van uit hoor, maar alles kan inmiddels.
Als ik dus nooit een volledige baan zou kunnen hebben zou ik dus ook niet gedeeltelijk afgekeurd kunnen worden omdat ik nu geen volledige baan heb?
justine

Re: werkhervatting

Berichtdoor Dees » zo 29 jul 2012, 16:29

Justine, word jij betaald voor je huidige werk als invaller? Heb jij een contract? Had je dat contract al voordat je ziek werd? Kun je iets meer vertellen?

Het wel of niet recht hebben op een WIA-uitkering is een verzekeringskwestie. Als werknemer met een contract bouw je rechten op en dat doe je inderdaad over de uren die je werkt.
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com
Dees
Beheerder

Keer terug naar Juli 2012