Plastisch chirurg?

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

Plastisch chirurg?

Berichtdoor Laura » do 21 jun 2012, 19:13

Na lang wikken en wegen heb ik besloten om m'n 'goede' borst te laten verkleinen van cup C naar cup A. En als het mogelijk is, dan ook graag van model theezak naar iets dat lijkt op de stevige (bestraalde) schim ernaast. Of misschien zijn er nog betere oplossingen om de gevel weer in balans te krijgen...? Bestaat er zoiets als een tieten gilde of register-chirurg? Ik ben op zoek naar de allerbeste plastisch chirurg...
Laura

Herstellen van balans van mijn borsten

Berichtdoor Dees » do 21 jun 2012, 19:19

Volgens mij mag je van de beroerde omstandigheid dat je borstkanker hebt gekregen een deugd maken door nu voor een PRACHTIGE voorgevel te gaan. Hoe, dat kunnen de plastische chirurgen je het beste vertellen.... Het ligt er maar net aan of je gaat voor eigen weefsel of voor protheses. Ik vind dat je hier goede informatie kunt lezen. Als je weet waar je voorkeur naar uit gaat, kun je ook gaan zoeken naar ervaringen en zo kun je erachter komen waar de beste artsen zitten. Vraag in elk geval hoevaak een plastisch chirurg de ingreep uitvoert en neem geen genoegen met het antwoord 'Regelmatig', want twee keer per maand, tja, dat kun je ook regelmatig noemen.

In symmetrie brengen van je borsten is een onderdeel van de basisverzekering. Dat is dus mooi.

Succes !!
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com
Dees
Beheerder

Keer terug naar Juni 2012