Vervolg van PR+ naar triple negatief

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

Hesaja

Vervolg van PR+ naar triple negatief

Bericht door Hesaja » do 19 apr 2018, 11:46

Hallo Dees,

Ben nu een tijdje bezig met Ibrance/palbociclib, fulvestrant en denosumab. Het slaat op alle fronten aan , maar het probleem is dat mijn weerstand steeds te veel vermindert om verder te kunnen gaan. Dat resulteert in extra rustweken en een lagere dosis (zit nu op 100). Misschien een gekke vraag, maar tijdens mijn chemokuren kreeg ik destijds Neulasta om de witte bloedcellen weer op niveau te krijgen. Zou dat middel nu misschien ook een oplossing kunnen bieden?

Dees
Beheerder

Re: Vervolg van PR+ naar triple negatief

Bericht door Dees » do 19 apr 2018, 15:45

Hoi Hesaja, hmmm..... ik denk eigenlijk dat het niet kan en ook niet mag, omdat pegfilgrastim (Neulasta) en filgrastim (Neupogen)- de dagelijkse versie- geregistreerd zijn voor bij chemotherapie. Ik durf echt niet te zeggen hoe dat werkt met palbociclib, fulvestrant en denosumab. Ik vrees dat daar geen studies naar zijn en dat je ook niet zomaar mag experimenteren....
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Hesaja de

Bericht door Hesaja de » do 19 apr 2018, 19:40

Hallo Dees, bedankt voor je reactie. Goed om te weten. Gelukkig heb ik aan het einde van de dag te horen gekregen dat, na een extra stopweek, alle waardes in orde waren. Ik mag voorlopig verder met Ibrance 100. Volgende maand een scan.

Dees
Beheerder

Bericht door Dees » za 21 apr 2018, 20:00

Yeah
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Gesloten

Terug naar “April 2018”