Echo gehad ivm onsteking .

Moderators: Sanne, Team, Superuser, Angela

Joze via telefoon

Re: Echo gehad ivm onsteking .

Bericht door Joze via telefoon » vr 13 apr 2018, 20:38

Hoi allemaal.

Vandaag bij de chirurg geweest .
Ze heeft de uitslagen die ik meegenomen had doorgelezen en toen vroeg ze of ze even kijken mocht.
Ze begreep volledig dat dit dus pijn deed het is dus een ontsteking onder het litteken.Er zat dus pus in.
Ze heeft het opengesneden en ook weer een kweek genomen....ikzelf moet nu 2 x daags onder de douche spoelen zodat het schoon wordt en zodat het open blijft.Hierbij heb ik dus ook nog een antibioticakuur van 3x daags 10 dagen gekregen.Ze zei dat dit wel eens lang kon duren voordat ik ervan af was.
Over 3 weken een nieuwe echo en direkt aansluitend weer een afspraak met haar.
Was me het dagje wel weer...nu weet ik ook hoe dat voelt...opensnijden van een ontsteking...behoorlijk pijnlijk bedoeling .
Nu hopen dat het eindelijk beter wordt...ze zei dat dit een complicatie was van alles samen..de operatie en het bestralen erna.
Gewoonweg pech gehad dus.
Maar dit komt ook weer goed.

Grt Jozé

Kitty

Bericht door Kitty » zo 15 apr 2018, 22:12

Sterkte Joze! Hopelijk verbetert het nu wat??

joze via foon.

Bericht door joze via foon. » di 17 apr 2018, 07:31

Hoi allemaal.

We zijn nu 4 dagen verder en er blijft rotzooi uit komen.
Het spoelen gaat goed ondanks dat het best wel gevoelig is.
De antibiotica doet wel iets... ik hoest niet meer :grin: ik heb de griep gehad en dat hoesten ging ook niet weg dus schijnbaar 2 vliegen in 1 klap :lol:
Volhouden dus weer.

Grt Joze.

Dees
Beheerder

Bericht door Dees » wo 18 apr 2018, 13:33

Oooooooo...... sterkte he
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

joze

Bericht door joze » zo 29 apr 2018, 06:55

Hoi allemaal.

Volgende week donderdag moet ik terug naar de chirurg.

Ik heb 10 dagen een antibioticakuur gehad en 2 keer per dag gespoeld.
Dag 11 was het rustig het was dicht en er kwam niks meer uit.
Nu zijn we weer een paar dagen verder en gisteren sprong het weer open en kwam er weer pus uit.
Mijn borst jeukt van binnen en onder mijn tepel doet het gewoon zeer..in de rest van de borst krijg ik van die steken alsog er met een naald ingestoken wordt en het brand
Zo vervelend dit .....dacht dat het ver over was maar schijnbaar broed er nog wel iets.
Pfff dan maar weer wachten.
Donderdag hoor ik het wel...misschien zien ze op de echo van donderdag wel iets .

Grt Joze.

Kitty

Bericht door Kitty » ma 30 apr 2018, 10:11

Wat vervelend voor je!! Sterkte weer ik hoop dat het deze week toch beter gaat....

Gesloten

Terug naar “April 2018”