bh voor één borst

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

embe

bh voor één borst

Bericht door embe » di 27 feb 2018, 15:29

Misschien hoort mijn vraag niet helemaal op dit forum thuis. Het is geen medische maar een meer cosmetische vraag.
Vorige week is één van mijn borsten weggehaald. Van het ziekenhuis heb ik een BH gekregen met een zachte prothesevulling, voor de eerste paar weken. Mij is verteld dat na een aantal maanden een definitieve prothese aangemeten kan worden. Heel goed bedoeld natuurlijk allemaal.
Wat mij opvalt is dat er stilzwijgend van uitgegaan wordt dat ik een prothese wil gaan dragen. Ik heb bewust gekozen om geen reconstructie te doen. Misschien wil ik wel helemaal geen prothese gaan dragen!
Nu ben ik op internet op zoek gegaan naar BH's voor vrouwen met één borst, maar dat lijkt helemaal niet te vinden. Op maat laten maken kan natuurlijk een optie zijn, maar daar hangt meteen een behoorlijk prijskaartje aan.
Iemand tips?

Dees
Beheerder

Re: bh voor één borst

Bericht door Dees » di 27 feb 2018, 18:20

Hoi Embe, ze worden in elk geval niet in een fabriek gemaakt, maar ik meen me te herinneren dat ik ooit een instructie heb gezien hoe iemand van een BH voor twee borsten een BH voor één borst maakte.

Gevonden. Hier laat Karin Spaink stap voor stap zien hoe ze die gemaakt heeft.

Er was ook een merk, Lobstar, dat kleding maakte voor asymmetrische vrouwen maar dat is ter ziele gegaan.
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Gesloten

Terug naar “Februari 2018”