Zwelling/ knobbel onder litteken

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

Zwelling/ knobbel onder litteken

Berichtdoor Joppe » zo 30 jul 2017, 19:49

Ik heb 19 mei een borstsparende operatie gehad waarbij een tumor van 11 mm verwijderd is uit mijn li borst, tumor zat in de onderkant borst, tegen de rib aan. Het litteken van ong 4 cm , loodrecht onder de tepel is op zich prima genezen, alleen zit er een knobbel onder ter grootte van een flinke walnoot, het is keihard, alsof er een steen in mijn borst zit. Is dit normaal? Littekenweefsel, dat tgv bestraling misschien zo verhard is? Ik heb er op zich verder weinig last van, geen pijn.
Joppe

Re: Zwelling/ knobbel onder litteken

Berichtdoor Dees » zo 30 jul 2017, 20:52

Hoi Joppe, jee wat spannend. Je moet absoluut morgen je mammacareverpleegkundige bellen. Er moet een professional naar kijken en wellicht nemen ze dan ook een biopt. Ik hoop dat het iets onschuldigs is.
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com
Dees
Beheerder

Re: Zwelling/ knobbel onder litteken

Berichtdoor Joppe » zo 30 jul 2017, 20:56

dank je wel voor t snelle antwoord. Ga morgen bellen, schrik er wel van dacht dacht dat het er wel bij zou horen......
Joppe

Keer terug naar Juli 2017