Lipofilling

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

Lipofilling

Berichtdoor Foopie » di 13 dec 2016, 14:26

Hoi,
Een korte vraag: is jullie al iets bekend of lipofilling na een borstamputatie/reconstructie in 2017 vergoed gaat worden? Op borstkanker.nl staat vermeld dat het mogelijk vanaf 2017 vergoed zou worden.
Na een wederzijdse amputatie en constructie ben ik echt niet blij met het resultaat. Vandaar mijn vraag.
Alvast bedankt!
Foopie

Re: Lipofilling

Berichtdoor Dees » di 13 dec 2016, 14:35

Hoi Foopie, helaas. Nog steeds geen nieuws. We worden er met zijn allen héél ongeduldig van, maar aan de Borstkankervereniging ligt het niet.
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com
Dees
Beheerder

Berichtdoor Gast » di 13 dec 2016, 17:16

Hè jammer. Ik weet dat de borstkankervereniging zich veel moeite doet. Maar we zullen het dus maar afwachten.
Gast

Berichtdoor Dees » do 15 dec 2016, 14:32

GOED NIEUWS:

Lipofilling
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com
Dees
Beheerder

Berichtdoor Foopie » do 15 dec 2016, 21:54

Wauw, dat is heel mooi nieuws!! Ik ga morgen meteen een afspraak maken om de mogelijkheden te bespreken.
Iedereen die zich hier voor heeft ingezet: Heel hartelijk bedankt!!!
Afbeelding
Foopie

Berichtdoor Dees » vr 16 dec 2016, 09:00

Ja een dikke pluim voor de Borstkankervereniging, die zich hier drie jaar in vastgebeten heeft. Als je ooit een reden zoekt om lid te worden, dan is dit nieuws dat méér dan waard. Zo word je lid.
Groeten, Dees
Dees
Beheerder

Keer terug naar December 2016