Ervaringen met THC en DBC (Hennepolie)

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

Savannah

Ervaringen met THC en DBC (Hennepolie)

Bericht door Savannah » vr 15 apr 2016, 10:18

Goedemorgen,
Afgelopen Maandag heb ik de diagnose Borstkanker gekregen na zelf iets in mijn borst ontdekt te hebben.
Een kwaadaardige tumor van 2.2 cm. is de boosdoener, en de onderzoeken zijn dan ook per direct gestart op de Mamapoli.
Ik ben een alleenstaande ouder van 44 jr.
Ik ben het type dat liever normaal al nooit medicatie neemt of zo lang mogelijk uitstelt maar lijk nu geen keus te gaan hebben.
Chemo, bestralen en een borstbesparende operatie is al genoemd...zucht.
Nu heb ik hier en daar vernomen dat Hennepolie een zeer positieve uitwerking kan hebben, voor zowel de tumor zelf als alle ziektebeelden die de behandeling teweeg zal brengen.
Voordat ik daadwerkelijk overstag wil gaan dit te gaan gebruiken ben ik benieuwd of er hier ook mensen zijn met hun nodige ervaringen ermee ?

Dees
Beheerder

Re: Ervaringen met THC en DBC (Hennepolie)

Bericht door Dees » vr 15 apr 2016, 10:59

Hoi Savannah, poeh, wat zul je geschrokken zijn. In de behandeling van borstkanker zijn er allerlei mogelijkheden en daarin valt veel te kiezen.

Er is géén haast. Borstkanker doet er lang over om te groeien en is zeker geen infectieziekte. Laat de arts je uitleggen welke mogelijkheden zijn en waaruit je kunt kiezen. We helpen je graag met informatie. Tips om zelf de leiding te houden in je behandeltraject staan hier. Deze checklist is ook goed om door te nemen.

Als je een basisboek wilt, dan is Het borstkankerboek een aanrader. Verzekerden van CZ kunnen het gratis aanvragen. Verder is het Zorgboek Borstkanker een aanrader.

Als je wilt weten of je in het juiste ziekenhuis zit, kun je Monitor borstkankerzorg raadplegen. Ik kijk zelf in elk geval altijd naar het aantal patiënten. Hoe meer patiënten, hoe meer ervaring. Helaas weet je nooit of dat dan ook betekent dat de kwaliteit goed is.

Ik lees ook berichten over hennepolie, maar heb er nog nooit bewijs over gezien. Hier kun je dat lezen.

Het kan ook net zo goed schadelijk voor je zijn. Ik zou het nu even laten voor wat het is.
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Gesloten

Terug naar “April 2016”