ingetrokken tepel

Moderators: Sanne, Team, Superuser, Angela

Sara

ingetrokken tepel

Bericht door Sara » ma 17 aug 2015, 18:43

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag. Ongeveer een maand geleden zag ik dat mijn rechter tepel helemaal was ingetrokken als ik m probeer eruit te wringen komt er vocht en wat bloed uit. Ik ben toen een week later naar de ha geweest en ben doorverwezen voor mamografie en eventueel echo. Uit de mamo kwam niks uit volgens de radioloog dus echo vond hij niet nodig. Toen ik de uitslag van de ha kreeg zei ze dat er cyste/verkalking? Niks om druk te maken zei ze. Dat doe ik natuurlijk wel want wat is het dan en waarom gaat het niet weg.
Kunnen ze er toch naast zitten en dat het wel kwaadaardig is?

Alvast bedankt.

Dees
Beheerder

Re: ingetrokken tepel

Bericht door Dees » ma 17 aug 2015, 19:12

Hoi Sara, hoe oud ben je? Voel je iets? Heb je andere symptomen behalve die ingetrokken tepel waar vocht en bloed uit kwam?
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Sara

Bericht door Sara » ma 17 aug 2015, 19:49

Hallo Dees,
Ik ben 34 jaar. In de borst zelf voel ik niks,
Althans geen knobbels. Ik ben wel wat moe , ik heb de 3
Kleine kinderen dus niet zo gek.

Dees
Beheerder

Bericht door Dees » ma 17 aug 2015, 22:33

Hoi Sara, ik hink op twee gedachten. Enerzijds is de kans heel groot dat het inderdaad niks is en dan maak jij je zorgen voor niks. Anderzijds is het in zeldzame gevallen wél iets. Je bent niet bij de mammapoli geweest he, maar rechtstreeks naar radiologie voor mammo en echo?

Ik zou het even aanzien en als het zo blijft vragen of je over een maand of drie naar de Mammapoli mag. Als je iets voelt of andere symptomen krijgt, zeker aan de bel trekken en naar de mammapoli gaan !!

Kun je er iets mee? Kun je het even loslaten? Als dat niet lukt, ga je dan terug naar de huisarts om afspraken te maken hoe je hier nu verder mee om moet gaan?

Take care !!
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Gesloten

Terug naar “Augustus 2015”