Drie jaar

Moderators: Sanne, Team, Superuser, Angela

Dees
Beheerder

Drie jaar

Bericht door Dees » wo 06 mei 2015, 17:01

Vandaag precies drie jaar geleden begonnen we met http://www.borstkankervragen.nl omdat we vonden dat we iets nuttigs met onze kennis over borstkanker moesten doen, zodat we zoveel mogelijk mensen ermee konden helpen. We hebben in de afgelopen jaren veel hulp gehad van onze webhost en van verschillende inhoudsdeskundigen. We hebben in de afgelopen jaren bijna 1400 vragen beantwoord, via de website maar ook via mail.

We hopen dat we nog lang door mogen gaan.
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

ItsHennie

Re: Drie jaar

Bericht door ItsHennie » wo 06 mei 2015, 19:40

En al 3 jaar vervullen jullie een hele belangrijke rol voior heel veel vrouwen en mannen met de diagnose borstkanker. Maar ook voor de partners.
Blij dat jullie 3 jaar geleden hebben besloten iets nuttigs met jullie kennis te gaan doen.
Ik hoop zeker dat jullie nog heel lang doorgaan.
Thanks!

Anoniempje

Bericht door Anoniempje » ma 11 mei 2015, 03:50

Gefeliciteerd met wat jullie in die drie jaar bereikt hebben.
Daar mogen jullie best trots op zijn!

Ik ben in ieder geval heel blij met deze site.
Ik heb hier het afgelopen jaar veel geleerd en veel steun ondervonden.

Ik ben blij dat jullie dit met je kennis gedaan hebben. Jullie kennis van borstkanker is natuurlijk de basis van deze site. Daarnaast denk ik dat jullie duidelijke taal ook veel bijdraagt aan de kwaliteit van deze site. Jullie zijn duidelijk, open, recht voor z'n raap. Dat kan soms confronterend zijn, maar die duidelijke taal van jullie is zeker jullie kracht. En als laatste denk ik dat de persoonlijke ervaring met kanker, die ook genoemd wordt waar dat behulpzaam is, heel waardevol is.

Dees, je hebt veel lef om je met deze site kwetsbaar op te stellen. En dat alles om voor jou onbekende vrouwen zoals ik te helpen. Geweldig!!!

Dees
Beheerder

Bericht door Dees » ma 11 mei 2015, 13:16

Tranen in mijn ogen, anoniempje....... Zo ontzettend lief....
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Mo1966

Bericht door Mo1966 » ma 11 mei 2015, 18:55

Hartstikke goed dat jullie er zijn. Juli 2012 kreeg ik de diagnose borstkanker. Ik heb er enorm veel aan gehad. De informatie gaf mij steun. Nu nog lees ik regelmatig de vragen van lotgenoten.

Ik was en ben blij met borstkankervragen!!

Els s

Bericht door Els s » zo 17 mei 2015, 18:05

Proficiat !!!! Dankzij jullie heb ik een correct beeld gekregen over mijn gezondheid. Dat schept rust en gaf me de kracht om te ondergaan wat ik moest ondergaan..

Dees
Beheerder

Bericht door Dees » zo 17 mei 2015, 19:59

Bloos bloos
Groeten, Dees

roosje

Bericht door roosje » ma 18 mei 2015, 11:50

leuke vernieuwde site, een site waar heel veel vrouwen en partners enorm veel steun hebben gevonden, een groot compliment voor jullie ;)

Plaats reactie

Terug naar “6 mei 2015: Borstkankervragen bestaat 3 jaar”