pijn in borst vooral in tepel

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

pijn in borst vooral in tepel

Berichtdoor tagerca » ma 24 nov 2014, 20:47

Ik heb een vraag! Ik heb al een hele tijd pijn in mijn borst, ik heb twee maanden geleden een mammografie laten maken, hier was niets bijzonders op te zien! Ik was gerust gesteld! Ik ben gestopt met de pil omdat ik volgens de huisarts daar de klachten ook van kan krijgen, helaas zijn de klachten nog niet over het wordt nu alleen maar erger. De pijn zit eigenlijk in mijn tepel en trekt mijn borst in de borst voelt warm aan en voelt heel vol aan! Ik wil eigenlijk niet doem denken, maar kanker spookt steeds Door mijn hoofd! Nu is mijn vraag of dit iemand bekend voorkomt, of dat ik maar aan de mammografie ( waar niets bijzonders was) moet vasthouden.
gr Mij
tagerca

Re: pijn in borst vooral in tepel

Berichtdoor Dees » ma 24 nov 2014, 22:12

Beste Tagerca, ik kan onmogelijk door het scherm beoordelen of er iets aan de hand is of dat je je voor niks zorgen maakt, maar als de klachten blijven, moet je ermee terug. Er zijn allerlei zeldzame vormen van borstkanker, maar het kan ook iets anders zijn, een schimmel, een verstopte melkklier en het kan ook dat de dingen die je voelt eigenlijk heel normaal zijn.

Veel sterkte !!
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com
Dees
Beheerder

Keer terug naar November 2014