Verdikking

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

YvonneR

Verdikking

Bericht door YvonneR » di 23 sep 2014, 15:31

Hoi

Ik voel links bovenin de borst een verdikking dicht tegen de arm aan .
Hoe kan ik voelen of het melkklieren lymfeklieren of toch iets anders is.
Maak me toch beetje zorgen
Heb 8 oktober weer mammografie.
En duurt me haast te lang.

Dees
Beheerder

Re: Verdikking

Bericht door Dees » di 23 sep 2014, 19:01

Hoi Yvette177, he wat naar en wat een spanning. Ik herken wel dat ik dat richting controles ook vaak had. Ik ben bang dat ik niks kan zeggen om je gerust te stellen of verder te helpen. Waarschijnlijk is het niks maar het kán wel wat zijn. Kun je morgen de Mammapoli bellen en vragen of zij even willen voelen?

Take care
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

YvonneR

Bericht door YvonneR » di 23 sep 2014, 19:07

Hoi Desiree

Dank je voor je reactie. Heb Al gebeld. En ze waren druk. En ze vonden dat het al zo 8 oktober was. Denk dat ik huisarts effe bel. Of hij wil bekijken wat het is of niet is.

Dees
Beheerder

Bericht door Dees » di 23 sep 2014, 19:13

Hoi Yvette, ja, de huisarts kan wellicht helpen. Verder vind ik het jammer dat ze geen mogelijkheid zien om jou eerder te spreken en even te voelen. Dat zou een hoop stress schelen..... Er zijn ziekenhuizen waar je snel terecht kunt. Dat is ook nog een mogelijkheid.

Take care. Ik hoop op onrust om niks.... :smile:
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

YvonneR

Bericht door YvonneR » di 23 sep 2014, 19:31

Hoop het ook. Maar wil denk ik richting borstkankerIekenhuis Bilthoven. Groetjes

Gesloten

Terug naar “September 2014”