prognose uitrekenen

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

JoBe

prognose uitrekenen

Bericht door JoBe » do 10 jul 2014, 20:25

Beste Dees,

Na aanleiding van het berichtje op FB hierbij mijn vraag om de prognose uit te rekenen. Welke informatie heb je hiervoor nodig? Ik heb nog geen pathologisch verslag. Wel weet ik dat mijn tumor voor 80% oestrogeen en voor 80% progesteron gevoelig is.
Ik heb al vier keer een AC-kuur gehad en vier keer Docetaxel met Herceptin. Maandag 14 juli word ik geopereerd. Twee weken later start de Herceptin en daarna willen ze zo snel mogelijk starten met de hormoonbehandeling.
Mijn BK is niet BRCA.

Dank je wel dat je mij hierbij wil helpen,

Groet van Joke

Dees
Beheerder

Re: prognose uitrekenen

Bericht door Dees » do 10 jul 2014, 21:52

Hoi Joke, dat is goed. Als je me je emailadres stuurt per persoonlijk bericht, dan stuur ik je het rapport. Ik heb nog nodig hoe oud je bent, of je fit was ten tijde van de diagnose (gezond, supergezond of met andere kwalen), hoe groot de tumor was, welke graad die had, hoeveel okselklieren er positief waren. Hij was dus Her2Neu -positief en hormoongevoelig....
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Gesloten

Terug naar “Juli 2014”