dieplap - update

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

dieplap - update

Berichtdoor Sask » zo 02 feb 2014, 11:08

Ik heb woensdag mijn dieplap operatie gehad. Uitgevoerd door dr. John Sawor. Wat ben ik blij met het resultaat! Eerder werd mij verteld in mijn eigen ziekenhuis dat ik niet genoeg buikvet had en nu heb ik een borst die al ongeveer net zo groot is als de andere (d cup). Het resultaat is nu al schitterend en als leuke bijkomstigheid een superstrakke buik. Om nog maar niet te spreken over het psychische aspect van het weer hebben van een borst. Dit is toch wel een heel stuk afsluiting nu.
Wat ben ik blij dat ik zelf verder ben gaan kijken naar een chirurg met veel ervaring en me niet heb neergelegd bij de mening van mijn eigen ziekenhuis!
Sask

Re: dieplap - update

Berichtdoor Dees » zo 02 feb 2014, 18:21

Hoi Sask, wat een geweldig goed nieuws !!! Nu rustig opkrabbelen. Hoe méér rust, hoe mooier de littekens... (je snapt het al, dat rustig herstellen is niet zo aan mij besteed).
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com
Dees
Beheerder

Berichtdoor Sask » di 11 feb 2014, 12:15

Ik ga morgen voor de eerste controle en ben bezig met de volgende stap: symmetrisatie.
Wat kan er? Wat mag er? Heb je nog tips waar ik aan moet denken?
Sask

Berichtdoor Dees » di 11 feb 2014, 22:16

Hoi Sask, dat klinkt goed. Je moet eerst uitzakken he, wel een paar maanden. Het verandert nog de komende tijd...
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com
Dees
Beheerder

Berichtdoor Sask » di 11 feb 2014, 22:39

Ja je hebt gelijk. Ik loop voor de muziek uit. Wil zo graag "klaar" zijn. Zie wel dat er met die termijn ook verschillend wordt omgesprongen. Ik lees 3 maanden, 6 maanden en bij sommigen een jaar voordat dat kan/mag?
Sask

Keer terug naar Februari 2014