En weer zie ik op tegen de kuur

Moderators: Sanne, Team, Superuser, Angela

Orange

En weer zie ik op tegen de kuur

Bericht door Orange » zo 29 dec 2013, 19:21

Morgen mijn 3e kuur. De tweede FEC omdat ik heel allergisch reageer de op de TAC. Tot zover geen probleem. Maar ik zie er zo tegenop! Na mijn vorige twee kuren ben ik opgenomen geweest. De eerste keer vanwegen de reacties. De tweede keer vanwege een ontstoken Port a Cath die er dus uitgehaald is.
Dus morgen gewoon prikken (Aiii), daar zie ik tegenop en ook zie ik op tegen het feit dat er weer 3 zakken vergif in mijn lichaam moeten lopen. Ik weet, ik doe het ergens voor. Maar toch. Als ik er aan denk dan moet ik al bijna overgeven.
Wat ook niet helpt is dat ik van de laatste ziekenhuisopname een aderontsteking heb overgehouden.
Kunnen ze daar ooit nog prikken??
Bah, ik voel me een zeur, maar het knaagt wel. Zit die misselijkheid dan toch tussen mijn oren? O, ik ga wel, maar iedere stap er naar toe voelt als een enorme stap bergop die ik eigenlijk niet kan maken.
En dan hoop ik dat het dinsdag weer wat beter gaat. alhoewel, de dexa jaagt mijn suiker naar enorme hoogtes. Vandaar de hele erge dorst... Krijg ik voor het gemak ook maar wat medicijnen voor. Volgens mijn huisarts moet ik het scharen onder zwangerschapsdiabetes en is de kans heel groot dat ik er na de chemo ook weer vanaf kom!
Help mij hopen dat het morgen een keertje meezit

Groeten van (een zichzelf erg zielig vindende) Orange

Dees
Beheerder

Re: En weer zie ik op tegen de kuur

Bericht door Dees » zo 29 dec 2013, 20:22

Ach lieverd, nee, je bent geen zeur. Je weerstand is zo invoelbaar en zo begrijpelijk. Ik wou dat ik iets kon doen om het gemakkelijker voor je te maken. Helpt het als je er morgen over praat? Dat ze meteen alles uit de kast trekken om je er goed doorheen te laten komen?

Take care en véél sterkte !!
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Gesloten

Terug naar “December 2013”