Prednison bult

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

Jannie 1964

Prednison bult

Bericht door Jannie 1964 » wo 25 dec 2013, 14:03

Tijdens mijn chemo heb ik een paar keer prednison gekregen vanwege longontstekingen. Nu voelde ik een paar weken geleden aan het einde van mijn nek begin van mijn rug een bult zitten. Heb hier de huisarts naar laten kijken en zij vertelde me dat dat een vetbult was wat veroorzaakt is door het gebruik van prednison. De bult zelf doet geen pijn of zo, behalve dan dat ik een moe en zwaar gevoel aan het einde van de nek heb. Maar nu mijn vraag, weet iemand of zo'n bult vanzelf weg trekt of blijft dat zo?

Dees
Beheerder

Re: Prednison bult

Bericht door Dees » wo 25 dec 2013, 17:27

Hoi Jannie, he getsie, dan gaat 'de hond weer blaffen' he? Wij noemen dat altijd zo, dat gevoel van onraad. Ik kan me, eerlijk gezegd, niet voorstellen hoe een veltbult (cyste?) zo moeten gaan groeien van prednison. Ik zou dat toch graag even aan een mammacare-verpleegkundige willen laten zien.

Take care !!
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Jannie 1964

Re: Prednison bult

Bericht door Jannie 1964 » wo 25 dec 2013, 22:18

Dees schreef:Hoi Jannie, he getsie, dan gaat 'de hond weer blaffen' he? Wij noemen dat altijd zo, dat gevoel van onraad. Ik kan me, eerlijk gezegd, niet voorstellen hoe een veltbult (cyste?) zo moeten gaan groeien van prednison. Ik zou dat toch graag even aan een mammacare-verpleegkundige willen laten zien.

Take care !!
Hoi Dees, nee de hond is niet aan het blaffen bij me, zo ver is het gelukkig niet bij me. Maar het is gewoon iets raars die bult. Bedankt voor de tip, ik ga na de kerst bellen met de mammacare verpleegkundige met de vraag of zij er even naar willen kijken.
Bedankt voor je reactie ;-)

Gesloten

Terug naar “December 2013”