Verwijdering bericht van David door Team

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

ItsHennie

Verwijdering bericht van David door Team

Bericht door ItsHennie » vr 20 dec 2013, 12:08

Vanmorgen las ik een reactie van David op een bericht van Brigitte. Ik schrok daar van. Als lotgenoot van Brigitte kwam het keihard bij mij binnen. Ik twijfel er niet aan dat David het met de beste bedoelingen doet. Maar op deze manier geef je geen informatie (mijn bescheiden mening). Ten eerste is het informatie die artsen onderling met elkaar bespreken. Wij als borstkanker patienten kennen niet al die medische termen niet, dus zou het fijn zijn als het geschreven zou worden in een taal die ook voor ons te begrijpen is. Daarnaast wordt hier enorm veel onrust gebracht waar je als kankerpatient even helemaal niets mee kan. David ik hoop echt dat je hier een bijdrage blijft leveren. Uit jouw antwoorden had ik al begrepen dat je iemand bent met know how. Arts of arts in opleiding? Maar realiseer je dat je hier antwoord geeft aan mensen die kanker hebben of hebben gehad. De diagnose en het slecht nieuws gesprek doet de eigen oncoloog wel. Die heeft het medisch dossier en kan uitspraken doen die hout snijden en toegesneden zijn op de situatie van de patient.

Als ik Brigitte zou zijn, zou ik nu met een heel vervelend en onrustig gevoel rondlopen. Terwijl dat helemaal niet nodig is.
Mocht je hier op willen reageren, mag je mij altijd een pb'tje sturen.

Ik wil Team bedanken voor het verwijderen van het bericht. Goed dat ze dit gedaan hebben, de tekst was alles behalve passend!

Hennie

Rixt

Re: Verwijdering bericht van David door Team

Bericht door Rixt » vr 20 dec 2013, 13:24

Dank Hennie voor deze reactie! en het besluit van Team het bericht van David te verwijderen.
Wellicht door de laatste geschreven met kennis van zaken, maar niettemin met een huiveringwekkend gebrek aan empathie.

rixt

Team

Re: Verwijdering bericht van David door Team

Bericht door Team » za 21 dec 2013, 00:29

Dank voor de bijval. We censureren niet graag, maar we vonden dit echt niet oké. We hopen wel dat David terugkomt en met zijn kennis op de persoon toegesneden informatie komt verstrekken. Die is namelijk meer dan welkom.

Gesloten

Terug naar “December 2013”