Huilen

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

Barbara1554

Huilen

Bericht door Barbara1554 » vr 12 jul 2013, 10:30

Vorige week was mijn laatste bestraling.
6x chemo en 30x bestraling.
Ik ben dood en doodziek geweest en heb veel pijn gehad.
Ik heb alles doorstaan en al die tijd bestwel goede moed al was het soms verschrikkelijk moeilijk.
Nu ben ik begonnen met mijn wederopbouw..
Woon in mijn droomhuisje...
Heb de grote tuin die ik altijd zo graag wilde...
Heb de liefste man van de hele wereld.....
En...........Ik kan alleen maar huilen....huilen, huilen en nog eens huilen.
Maakt niet uit waarom.
Een kattig kassameisje, mijn man , een bloemetje geknakt in mijn tuin.....
Noem maar op, de stomste dingen.

Dees
Beheerder

Re: Huilen

Bericht door Dees » vr 12 jul 2013, 11:16

Ach Barbara, via cyberspace bied ik je mijn schouder aan. Je hebt alle beproevingen zo kranig doorstaan, je had geen keuze want je moest door. Nu is alles achter de rug en komt de verwerking. Wat is er eigenlijk allemaal gebeurd? Waar is de oude Barbara gebleven? Wat moet je van de toekomst verwachten?

Iemand zei tegen mij: De behandelingen tegen kanker kun je managen als een project, maar leven met/na kanker, dat is elke dag topsport.

Zo voelde het voor mij wel.

Is het een idee om met iemand te gaan praten? Je kunt uitstekende hulp krijgen via één van de therapeutische centra van de IPSO-instellingen, zoals het Helen Dowling Instituut, dat kan echt wel helpen. Je kunt het altijd proberen. Is het niks, dan stop je er gewoon weer mee.

Kun je hier iets mee? Is er niks in de buurt, laat het dan even weten, dan zoek ik nog andere adressen.
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Barbara1554

Bericht door Barbara1554 » vr 12 jul 2013, 11:45

Dat is het juist...
Ik woon niet in Nederland meer
Om mijn droomboerderijtje te krijgen moest ik naar Duitsland.
Toen we 4 maanden hier woonden, begon de ellende.
Dus de Nederlandse instanties werken niet voor mij.
Hier hebben ze zelfhulppraatgroepen maar niet in mijn woonplaats.
Anders zou dat wel fijn zijn.
De medische zorg is in Duitsland overigens SUPER!!

Dees
Beheerder

Bericht door Dees » vr 12 jul 2013, 14:36

He Barbara, wat verdrietig. Ik vermoed dat er in Duitsland wel georganiseerde psychische hulp is, maar ik kan je geen tips geven.

Wel bestaan er op internet sites voor lotgenotencontact.
Je zou je kunnen aansluiten bij De Amazones, een besloten groep op Facebook of Borstkankerforum. Dan heb je in elk geval virtueel lotgenotencontact.

Kun je hier iets mee?
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Barbara1554

Bericht door Barbara1554 » za 27 jul 2013, 17:04

Dank je Dees, dat ga ik proberen en ik zal hier aan de HA vragen om Psychische hulp.
Heb net een videootje van mijn kleindochter gehad en dat helpt ook goed.

Laatst omhoog gehaald door Anonymous op za 27 jul 2013, 17:04.

Gesloten

Terug naar “Juli 2013”