volgende stappen

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

hans

volgende stappen

Bericht door hans » di 28 mei 2013, 11:43

eindelijk is de behandeling van chemo en radiotherapie gedaan (een zeer zware periode van behandeling waar mijn vrouw zowat alle bijwerkingen gehad heeft wat je kan denken incl quarantaine-dokters waren verast). Toch hebben we nog enkele vragen:
- hormoonbehandeling is gestart sinds 1 maand. is het normaal dat mijn vrouw, sorry voor, geiler rondloopt dan voor de kanker? was al zeer goed, maar nu nog meer.vermindert dit naar verdere behandeling
- borstreconstructie: mijn vrouw is bang dat bij een diepflap de littekens nog meer een psychologische ramp zou teweegbrengen. Je kan nergens fotos terugvinden van een jaar nadien.

Dees
Beheerder

Re: volgende stappen

Bericht door Dees » di 28 mei 2013, 12:59

Hallo Hans, bedoel je dat ze méér zin heeft in seks mét hormoontherapie dan voorheen? Meestal is dat andersom. Laat je verrassen, zou ik zeggen.

Ik wil wel foto's van de diepflap sturen na verloop van tijd. Stuur me dan even een persoonlijk bericht. In hoeverre de littekens een psychologische ramp betekenen, dat is heel persoonlijk. De littekens worden steeds rozer, maar ik vond het ook geen psychologische ramp toen ze vuurrood waren. Ik heb niet alleen een diepflap maar ook een sgapflap gehad en zo'n 2,5 meter littekens. Ze horen bij mij. Ik ben vooral blij met mijn platte buik, platte billen en nieuwe decolleté :smile:

Kun je hiermee vooruit?
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Gesloten

Terug naar “Mei 2013”