tepelreconstructie

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

Lentezon

tepelreconstructie

Bericht door Lentezon » ma 22 apr 2013, 13:56

Je tepels trekken die nog samen, ik wil zeggen, gaan ze na een reconstructie altijd stijf blijven staan , of blijven ze altijd gelijk met de borst en gebeurd daar niets meer?
Ik hoop dat jullie mijn vraag verstaan, want weet niet hoe ik ze anders moet stellen.

Dees
Beheerder

Re: tepelreconstructie

Bericht door Dees » ma 22 apr 2013, 15:38

Hoi Lentezon,
Op deze site vind je informatie over de tepelreconstructie. In eerste instantie waren die tepels bij mij langgerekte doosjes, maar zacht, dus ze staken niet door mijn kleren heen. Door de tijd zijn ze steeds platter geworden. Kleine knopjes. Ze gingen er pas écht mooi uitzien toen er omheen getatoeëerd is. Ze reageren nergens op, niet op kou of aanraking. Er zit verder geen gevoel in.

Overigens is het ook mogelijk om een soort 3D-tatoeage te maken zodat het optisch lijkt alsof er toch diepte in zit.

En..... er bestaan ook siliconen 'opplaktepels' van Amoena.
Afbeelding

Die schijn je gewoon op je huid te kunnen plakken. Ze zijn er in verschillende maten en kleuren. Ik heb ergens gelezen dat een paar € 23.95 kost.

Kun je hier iets mee?
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Gesloten

Terug naar “April 2013”