Permanent haarverlies na Taxotere | een klein succes

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

Dees
Beheerder

Re: Permanent haarverlies na Taxotere | een klein succes

Bericht door Dees » ma 29 apr 2013, 16:34

Hoi Daluse, je hebt blijvend haarverlies als restverschijnsel écht op de kaart gezet. Ik had echt dik en vol haar en nu heb ik dun haar, diepe inhammen en ben ik kalend bovenop. Doordat ik mijn haar kort draag en héél blond valt het het minste op. Mijn haar langer laten groeien zou geen optie zijn. Ik kan inderdaad nog trucs bedenken en jij kunt dat niet, behalve een haarwerk of hoofdbedekking. Vreselijk. Echt vreselijk.....
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Dees
Beheerder

Re: Permanent haarverlies na Taxotere | een klein succes

Bericht door Dees » ma 29 apr 2013, 17:09

Ik heb via Twitter nog de vraag aan een dermatoloog gesteld of Minoxidil kan helpen. Hij antwoordde: Alleen de 5% en het is op recept via huisarts, dermatoloog of oncoloog en voor zover we weten wordt het niet vergoed.
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Gesloten

Terug naar “April 2013”